torsdag 17 juni 2010

Butik NØ













I helgen var jag i Köpenhamn och då besökte jag som vanligt Butik NØ på Larsbjørnstræde 22. Men det behövdes egentligen inte för jag kan sitta hemma och besöka deras webbshop när jag vill. Älskar internet. Bilderna är från deras inspirationssida. Där kan du också se mer av hemmet som figurerar i de flesta av bilderna.
Kram/Malin

STYLING: Anja Alfiere www.indenfor.com
STYLING Mette Helena Rasmussen www.mettehelena.dk/
FOTOTGRAF: Tia Borgsmidt www.tiaborgsmidt.dk/flash_index.jsp
FOTOGRAF: Lars Ranek www.ranek.dk/

3 kommentarer:

  1. Tack Malin! Tack för att du hjälper mig sätta sprätt på lönen, det hade jag inte klarat själv :))))

    Sjukt fin butik. Den får vi kolla in när du elle och jag drar till köpenhamn och har mysdag.

    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Helena sa...

    Vad roligt att höra av er..... har längtat och så kommer ni med så härliga tips...

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. Hej Malin og Ulricka
    Tusinde TAK for den fine omtale af min butik og min hjemmeside!
    NU også med blog!
    bedste hilsner
    Lea

    SvaraRadera