fredag 3 december 2010

Endast tomten är vaken
























Njuter av stillheten och är så glad för mina andra julklappar som jag redan fått (förutom iPhonen menar jag). Jag kommer nog inte att få så mycket klappar på just julafton, men det gör inget. Det är inte heligt för mig.
Är så glad för mina kuddar från min vän Maddes väldigt fina webbshop Stil Inredning & Design. En från Niki Jones och en från Bofinken5. Hur fina! Och hur skulle jag kunna hålla mig till julafton? Jag önskar mig egentligen allt som hon har i butiken.
Är så glad att Madde gjort slag i saken. Hon inspirerar varje dag med sin blogg och nu kan man köpa inspirationen direkt i hennes butik. Det är finfint tycker jag.
En annan som också gjort det är Ylva med bloggen Darling Things. Vackra papper (har själv craving för vackra papper) och annat med inriktning på dansk design. Kul!
Nu säger jag god natt.
Kram/Malin

3 kommentarer:

  1. tack för support o snälla ord :) Uppskattar det ska ni veta.

    vilka fina bilder, ljuvliga hus!!

    SvaraRadera
  2. Håller med helt och hållet. Man vill verkligen ha allt hos Stil inredning och design. Så fint det blev i din soffa. Kudden från Nikki Jones skall också få flytta intill mig. Kram/ Elle

    SvaraRadera
  3. Ohhh vad snygga dem blev i soffan!¨
    Puss o kram trevlig fredag :)

    SvaraRadera