lördag 2 april 2011

Chesterfield



Schysst Chesterfieldsoffa och fåtölj. Hos Ilva. Måste säga att jag blev lite förvånad när jag bläddrade igenom nya katalogen som kom igår. Först tänkte jag direkt slänga den för att framsidan på katalogen inte var i min smak. Jag är inte något större fan av Ilva. Men så började jag snabbt bläddra igenom den och uppenbarligen finns det bra saker som jag missar. Får helt enkelt ta mig dit och botanisera en dag.
De fina inspirationsbilderna hittade jag hos Anna G.
Ha en fin lördag!
/Malin

4 kommentarer:

  1. En sådan fåtölj vill jag ha..

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, det har du också! Kommer att komma tillbaka till dig många gånger. Varma hälsningar/Malin

    SvaraRadera
  3. Ilva är superskumt. Pratade om det på jobbet senast idag. Än har de det fulaste i världen, än hittar de det allra bästa. Skumt.

    SvaraRadera