måndag 21 mars 2011


Trots att jag är skribent och älskar ord och bokstäver har jag inte riktigt anammat bokstavstrenden i inredningen hemma. Jo, jag köpte en ask i form av ett E till Ella i en butik i Köpenhamn en gång. Och nu på lunchen när jag var förbi på Panduro såg jag att det finns liknande att köpa där. Kanske ska jag slå till på att köpa barnens namn och spika upp bakdelen av asken på väggen och täcka med ovandelen.
Kan bli fint ju.
Och att trenden är över är bara att strunta i. Blir det fint så blir det.
Det är min inredningsfilosofi.
Kram/Malin

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset!

    Det är väl såklart att man måste blogga om Lite Kalabalik när något är så fint =)) Jag måste bestämma mig vilket jag ska ha...

    Det var så roligt att en av mina vänner hade fått ett armband (visste inte om det), och den tjejen har världens bästa smak ska du veta.
    Ha en fin vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Älskar också bokstäver och struntar också i om trenden försvinner, det är ju så fint!! Låter som en kanon idé med askarna på väggen! Vill du ha mer snyggt på väggen kan du vinna ett grafiskt tryck från oss på Formelle Design, kolla in vår tävling http://formelledesign.blogspot.com/2011/03/vinn-grafiskt-tryck.html
    Må så gott!
    //Johanna

    SvaraRadera