torsdag 29 april 2010

STIL- Inredning och design












N är jag och Ulrika spånade på vår webbshop Mvh/Borstahusen tänkte vi först bara ha vår blogg som ett nyhetsbrev. Men vår fina vän Madelaine Svensson som driver bloggen STIL- Inredning och design pushade på att vi skulle börja blogga. Hon är själv veteran och har inspirerat många genom sin blogg. Eftersom det tekniska systemet bakom webbshopen är lite väl omständligt för oss två otekniska inredningsbrudar, har det nu blivit så att det är genom bloggen vi är mest aktiva. Det är mycket vår ambassdör Maddes förtjänst. Har ni inte läst hennes blogg (många av våra besökare kommer från hennes blogg) så gör det!

Hon och hennes Jari har köpt en fantastisk 1920-tals villa i Landskrona som de håller på och renoverar för fullt. Blandat med härlig inredningsinspiration bloggar Madde om huset, deras renovering och dokumenterar allt med snygga bilder. De har snabbt lyckats förvalta husets atmosfär samtidigt som de smakfullt satt sin egen prägel i inredningen. För inte så länge sedan var vi där och njöt av sällskapet, huset och trädgården som är deras nästa projekt nu inför sommaren. I motsats till min bakgård känns det som att de har en hel park utanför huset, så lyxigt tycker jag som längtar efter mer grönt.
Kram/Malin

2 kommentarer:

  1. Naww sweetie!

    Så fint och snällt skrivit av dig!

    Jag e så glad för att ni började blogga!
    Ni e toppen bäst!

    Största kramen!
    Hoppas ni får en toppen valborg!
    Vi ses kanske vid bålet?

    SvaraRadera
  2. Kan ni tipsa om någon loppis? Jag är så sugen men vet inte vart jag skall ta vägen, är ju nyinflyttad :-) Kram Helen

    SvaraRadera