tisdag 14 september 2010

Födelsedag







Med tanke på förra inlägget om födelsedagspicknick så måste jag bara visa hur firad jag blev på min riktiga födelsedag. Min fina Lina som är bästa långa blondinen överraskade mig redan dagen innan med fina ljus som formade ordet Hurra!

På min dag gjorde Ella och hennes kompis Else helt fantastiska girlanger av pärlor och fina plastband som de hängde i ljuskronan när jag var på ICA och handlade ingredienserna till tårtan. Förstå hur glad jag blev när jag kom hem och de hade dragit ner alla rullgardiner för att skapa mysstämning så att vi kunde dansa under min "discokula". Bedårande!

Sedan gjorde vi tårta och fikade tillsammans med mina kompisar Tora och Ulrika, som också skriver här på bloggen, och deras barn.
Trots mannens frånvaro kan jag nog påstå att det var en av mina bästa födelsedagar någonsin!
Kram/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar