måndag 27 september 2010

Sydsvenskan Hemma





När jag slog upp tidningen igår började jag intresserad läsa om det här med att styra upp tillvaron. Kände igen mig precis, har ägnat en stor del av helgen att strukturera och organisera mitt nya arbetsrum. När jag sedan kollade närmare fick hela reportaget en helt ny dimension. Snacka om att känna igen sig när det de facto var mitt arbetsrum på bilden! (Eller mitt gamla. Mitt nya börjar ta form så sakta.)
Ida Magntorn, som var hemma hos oss tillsammans med fotograf Peter Carlsson i fjol och gjorde reportage, är numera redaktör för Sydsvenskans Hemma-del. Och under hösten kommer hon att publicera bilder hemifrån oss i Sydsvenskan Hemma. Så det var ju inte så konstigt. Bara roligt!
Kram/Malin

2 kommentarer:

  1. Vilket fint arbetsrum du hade!
    Jag letar efter ett fint bockbord att arbeta vid. Var hittade du ditt?

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Kristin! Jag köpte skivan på IKEA och bockarna på Bauhaus. Superenkelt och superbilligt! Kram/Malin

    SvaraRadera