torsdag 20 januari 2011

Hurra för Lisa!




Idag startade Formex. Jag ska själv inte upp, men om du är på väg dit så måste du ta dig till min vän Lisa Hillands monter AG:12A och kolla in hennes fantastiska möbler. Jag har skrivit om henne och hennes kollektion My Granddaughters Cabinet ett par gånger här i bloggen och nu är framgången efter otroligt hårt arbete ett faktum. Hon har signat med både Svenskt Tenn, som kommer att producera hennes puff och spegel, och Gärsnäs, som kommer att producera det fantastiska skåpet och borden.

Älskar alla hennes saker men om jag måste välja så är skåpet min stora favorit. Och puffen. Och spegeln. Och borden. Gahh! Jag vill verkligen ha allt.

Läs mer på hennes blogg här om vad jag skrivit innan om Lisa här, här, här och här. Frida på Trendenser skrev också en otroligt fin hyllning till henne häromdagen här!
Galet stort grattis min vän!

Kram/Malin

2 kommentarer:

  1. Amen GAHH säger jag! Hur kunde jag missa?!!
    Tänk om jag hade vetat eller vore lite mer planerad i mina mässbesök. Alltid 0 koll innan och sen hamnar man ju där man hamnar liksom.

    Men OJ, så duktig vän du har. WOW säger jag bara, så snyggt! Eller elegant, passar bättre. Vill ha allt! Helt makalöst fantastiskt! Hälsa det ;)
    Kram Sofia

    Elegant...vad bra det ordet var. Måste användas oftare =)))

    SvaraRadera
  2. ja, jag har sett hennes grejor innan och jag älskar dem också!
    Superduktig tjej!

    Speciellt puffen gillar jag!!!

    SvaraRadera