onsdag 16 februari 2011

Philosophy

Tiden går så otroligt snabbt. Idag för en vecka sedan var jag i Stockholm. Hann tyvärr inte med möbelmässan då jag var uppe för att bedöma månadens reklam i en tävling. Men jag hann äta en mysig middag med mina vänner Louise och Tom på restaurang Tranan (bästa upper class kvarterskrogen på Odenplan, har alltid gillat deras Isterband med dillstuvad potatis). Sedan åkte jag hem till Chant och snicksnackade tills vi somnade. Fick inte ta med mig skulpturerna av Liselotte hem... Klappade bara lite på dom. 

Däremot fick jag med mig två produkter från Philosophy som tagit slut hemma. Älskar hela konceptet kring Philosophy. Kommer fortfarande ihåg första gången jag upptäckte varumärket och köpte deras läppbalsam i London i slutet på 90-talet.
Kiss me.
Hur genialt namn?
Inte konstigt att konceptet kopierats på alla möjliga sätt.

Kram/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar