onsdag 17 mars 2010

Paris









Oj, det var ett tag sedan vi skrev här och mycket har hänt. Ulrika har varit i New York och kommit hem med massor av inspiration. Hon hälsar att vårsolen värmde och att hon hittat ett helt fantastiskt ställe med knoppar i olika form och storlek samt ett litet bageri som hon återkommer om snarast. Jag vet att det är minst en läsare som ska till New York och som kanske vill ha lite tips! Själv ska jag värma mig i vårsolen och spana in inredning och loppmarknader i Paris nästa helg och lovar att dela med mig bilder.
Kram/Malin

4 kommentarer:

  1. Helena sa...

    Roligt med ett nytt inlägg, det verkar hända mycket spännande i era liv, är det jobb eller är det nöje? Härliga bilder var är vår vårsol? Har ni tänkt mer på det där med kvällar inredning över ett glas vin, skulle man kunna starta något roligt koncept med det.....

    Mvh Helena.

    SvaraRadera
  2. Hej Helena! Ja, inredningskvällarna med vin är en underbar idé och vi har lokal klar. Nu ska vi bara få tiden;) Men visst känns det som att det kan vänta bara någon vecka till så att det hinner bli lite ljusare på kvällarna? Det händer mycket spännande och vår stora frustration är att tiden inte räcker till att samla ihop och förpacka våra idéer. Vår shop är ständigt lidande med alldeles för få uppdateringar så det är prio ett just nu. Vi har fått sålt mycket som fortfarande ligger kvar pga olika problem. Men man får räkna med lite barnsjukdomar så här i början. När det gäller våra resor så har det varit både arbete och nöje. Men mest arbete när vi tänker efter. Kram!

    SvaraRadera
  3. Helena sa..

    Jag väntar gärna....ser fram emot det, jag skickar gärna min adress.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  4. Tack för NY omtanken, slukar alla tips. Barnfri semester låter nästan för bra för att vara sann.
    Keep up the good work! Kram Helen

    SvaraRadera