söndag 3 oktober 2010






























Imorse hade jag tiden att surfa runt efter inspirerande outfits. Otroligt lyxigt! Och otroligt roligt att hitta inspiration till de plagg man redan har i garderoben.
Shoppade ett par vita snickarbyxor från A.P.C. på rean hos Très bien shop i somras som jag inte riktigt känt hur jag ska styla för att trivas i. Men efter att ha blivit peppad av alla schyssta bilder från bland annat A.P.C., Cup of Jo och The Sartorialist begav jag mig ut i blåsten och ställde mig i motvind iklädd byxorna från A.P.C. med tröja från Weekday (egentligen Fredriks), kängor från Rizzo, second hand-shoppad lössittande beige trenchcoat/kappa från nedlagda webbshopen Mint&Vintage, halsduk från H&M och halsband från Issue.
Kram/Malin

2 kommentarer:

  1. Åh, de är ju så snygga de där kängorna dina. Hade gärna haffat mig ett par men så har jag ju köpt kängor på Ajabaja a la Ella till Filli så bättre fantasi än så kan jag ju ha. ;) Du är alltid lika fin, Malin!!! När skall vi ses? Kramar i massor/Elle

    SvaraRadera
  2. Föresten. En konjaksfärgad skinnpaj som den på bilden i mitten står högst på min önskelista.... /Elle igen.

    SvaraRadera