fredag 29 oktober 2010

Moderna i Malmö















Var på lunchvisning av Alice NeelModerna i Malmö idag. Otroliga porträttmålningar och ett otroligt fint museum. Har du inte varit där så spring dit snarast. Inte minst för shoppen som bland annat säljer konstaffischer (till exempel de populära av Andy Warhol) och fina presenter till både stora och små. Jag gillar magneterna som blir små konstverk på kylen. Tack snälla DN för lunchen! Moderna kunde inte bli mer modernt än idag då man matchade sin orange färg så fint till Halloween. /Malin

2 kommentarer:

  1. Det verkar som ni haft det toppen! Jag måste dit snart, snart igen...

    ABC Carpet, hur underbart ställe verkar inte det?! Och finaste klänningen! Och jag vet Moomah, hur kunde man missa (tack för länk =)

    Och gudars, kontoret i Malmö (!!) där vill jag vara =) Kan man ha ett sådant ställe som sin arbetsplats, jag dööör... Jag vill också =)))

    Ha en fin vecka!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tyckte om museet och vår shop! Varmt välkommen åter!
    Med vänliga hälsningar
    Maria Karlsson

    SvaraRadera