torsdag 26 augusti 2010

Fridas Fina






Mitt gamla arbetsrum som idag är vårt sovrum

Jag kom in på den här fina bloggen, med tillhörande webbshop (som i sin tur har en egen butiksblogg), igår och blev fast. Ni har säkert varit där inne förut, men för mig är den alldeles ny. Och nu vill jag både ha ny bebis och nytt kontor. Fast jag har fullt upp som det är med mina bästa busfrön Ella 6 och Petter 2 och dessutom HAR ett nytt kontor att inreda. Men mitt arbetsrum är inte så stort och luftigt och härligt som Fridas ser ut att vara;)

Har länge varit inne på knallgult och när jag ser Fridas pinnstol i gult så slår det mig att min nyfyndade rottingfåtölj kanske ska bli gul? Jag tror bestämt att den ska bli det! /Malin

1 kommentar:

  1. Den bloggen har jag också missat. Måste ta mig en titt. Och du, jag tycker faktiskt ännu bättre om ditt gamla kontor. Fast Fridas var som sagt väldigt luftigt och härligt.

    SvaraRadera