söndag 15 augusti 2010

Fynd

I sommar har det inte varit så mycket loppis för min del. Det har mest varit omstrukturering hemma. Men några fynd har jag hunnit med. Bland annat en liten fåtölj till mitt nya rum som jag ska ha som kontorsplats och myshörna för mig själv. En plats att sitta och läsa och lyssna på musik när jag helst behagar. Madde vet vad jag pratar om!

I en loppisbutik i Landskrona hittade jag den här lilla godingen (godingarna i den var eminenta smakråd)...




... och häromdagen fick syn på en liknande i augustinumret av Elle Decoration. Det är alltid kul att bli bekräftad i sina köp.



Nu står min nya fina fåtölj och väntar på att bli spraymålad svart.




Kram/Malin

1 kommentar:

  1. Hi hi du e för rolig!
    Grymt kap blev det ju, kommer bli så snygg!

    Kul att du laddat med massor av energi.
    Älskar när du bloggar :)

    Date snart va?
    Kram

    SvaraRadera