söndag 15 augusti 2010

Nystart











Hösten betyder nystart och efter en härligt kravlös sommar känner jag mig laddad. Min sista semestervecka har jag spenderat i Port de Soller på Mallorca. En alldeles underbar, lugn liten by vid havet med fina små hus och härlig känsla. Jag har haft turen att vara där två gånger förut och varje gång vill jag bara tillbaka. En kväll var vi här och en annan här. Rekommenderas varmt både för maten och inredningen men framförallt atmosfären. Åh! Kommer att sakna sommaren. Har du något smultronställe som du gärna återvänder till på semestern?
Kram/Malin

3 kommentarer:

  1. Hej sötis!

    Jag älskar österlen, tycker det e sån härlig känsla där..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder från något som ser ut att ha varit en härlig semester!

    Gotland är ju aldrig fel om du frågar mig!

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  3. Håller med er, Österlen och Gotland är också fantastiska semesterpärlor!

    SvaraRadera