fredag 20 maj 2011

Accessorera mera!



1. Längtar efter mina örhängen som jag beställt i färgerna ovan från Lilla U. Hurra så fina de kommer att bli till sommarens klänningar!
2. Kommer att köpa det här armbandet av många anledningar. Främst för att det är en så otroligt, otroligt stark historia bakom. Jag blir alldeles knottrig av sådana livsöden. Men också för att det kommer att bli så fint tillsammans med mina fina armband från Lite Kalabalik. Hurra för livet!
3. Jag älskar alla våra armband men just nu är det Lite Candy Mango i kombination med andra armband som mest hänger med mig på armen. Hurra för det!

5 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Jag fick hem mina från lilla.u i förrgår och är mycket nöjd.
    Armbandet från Strongheartfellowship är underbart. Vill också ha! Och så er Lite Candy Mango såklart..
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja det gula, skulle gärna fått följa med mig hem! Fint!! :-)

    SvaraRadera
  3. Säg till när du ska beställa, jag hänger på ;-)

    SvaraRadera
  4. Kul med fina smycken tycker jag - det förgyller liksom. Och är de inte för dyra kan man ju byta massor med gånger :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Love accessoarer!
    Bling, bling!

    SvaraRadera