onsdag 11 maj 2011

One Piece




Hurra! I helgen som gick var det många kalas. På lördagen gick jag på 30-års fest i byxdressen ovan som jag köpte för det ringa priset av 199 kr på H&M och matchade den med klackar och svart kavaj. På söndagen var det 32 års kalas på eftermiddagen och då bytte jag bara ut kavajen mot en kort kofta och lägre klackar. Alltid med smycken från Lite Kalabalik såklart! Och på tal om Lite Kalabalik, kolla in de vackra bilderna på min vackra vän Elin. Min alltid lika inspirerande Elin.
Kram/Malin

3 kommentarer:

  1. Gud så snygg!
    I like your style ...

    Kram & ha en bra dag!
    u.

    SvaraRadera
  2. Åh, du är bara så go! Det är du som är inspirerande om någon!

    Skitsnygga, rent ut sagt, i onepiecen. Tur du behållde den.

    Kram till bästaste du!

    SvaraRadera
  3. Så glad jag blir av era kommentarer, ni två inspirationskällor! Kram/Malin

    SvaraRadera