fredag 27 maj 2011

Mycket Kalabalik




Denna veckan har varit helt bananas. Väldigt roligt bananas. Men bananas. Känner mig lite mosad just nu. Därför ska jag bara snabbt berätta om veckans Lite Kalabalik.
För det är inte utan att jag lite svimmar av stolthet över att jag, Lina och Elisabet lyckats skapa Lite Kalabalik så snabbt, så fort. Även om vi vet att resan som vi nu gör kommer att gå upp och ner, fram och tillbaka, kors och tvärs. Så känns det ändå kul att vi sedan i december kommit så långt att vi kunde premiärlansera vår nya kollektion ringar, under vårt första kundevent igår kväll, tillsammans med en av våra favoritbutiker, Gemma i Helsingborg.
För att toppa det kunde man dessutom läsa vår story i en bilaga till Sydsvenskan i tisdags.
Idag blir det lite extra firande vid fredagsmyset. Hurra!

3 kommentarer:

  1. Gratulerar!! Roligt att Lite Kalabalik har fått en sån fin start, förstår att ni känner er stolta! Ha en bra helg

    SvaraRadera
  2. Åh, vad ni är duktiga! Hurra!

    SvaraRadera
  3. Jap, hurraa för er ni modiga kvinnor! Fattar inte jag missat er, men nu ska det läsas mer om era äventyr. Och följas med på de kommande. Kram! Minna :)

    SvaraRadera