tisdag 17 maj 2011

Vinn en helg hos min kompis på Österlen

Min vän Kerstin har ett fantastiskt Bed & Breakfast i Södra Mellby på Österlen. Har skrivit om det tidigare här. Förutom finfina rum, bästa frukosten och fantastisk trädgård har hon en enastående liten butik som har ett välförtjänt rykte bortom Österlen. Hon var bland annat en av de första butikerna att sälja Swedish Hasbeens och nosar alltid upp oupptäckta nyheter, prylar, inredning och mode.
Nu har Skånemejerier en tävling där du kan vinna en mysig övernattning för två på Kerstins Mellby Klockargård. Det får du inte missa!
 







Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Oooh det ska jag göra med en gång!
    Ska ta och komma på en ruskigt bra motivering att skicka in bara ... min syrra brukar vara en hejare på sånt! ;)

    Vi har under många år sagt att vi ska flytta ner till skåne och göra en sk downshifting då min make fyller 40. Det gör han i år. Men skåne får vänta ettpar år till (tyvärr). Men sommrarna är ljuvliga där nere.

    Bilderna du lagt upp är magiska!
    Ha en bra dag!
    u.

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen supermysigt ut! Skulle verkligen vilja övernatta där, får nog ta och vara med i tävlingen!

    Tack för tipset!
    Elina

    SvaraRadera