tisdag 3 maj 2011

Den här fina kannan är en riktigt kär sak i vårt kök. Den används till smoothie, vatten, vin, saft, you name it.
Jag såg den första gången på restaurang Krua Thai på Möllan i Malmö och försökte köpa loss en. Men de ville inte sälja. Antar att de gillar sina kannor lika mycket som jag, och det är ju sympatiskt. Eller så ville de helt enkelt inte sälja den till mig.
Därför blev jag så oerhört glad när jag kunde köpa en i webshopen hos danska inredningsbutiken Grönlykke. Och nu i påsk passade jag på att köpa ytterligare en när vi var inne i Köpenhamn.
Fina kannor kan man inte få för många av, eller hur!
//Malin

2 kommentarer:

  1. Oj oj vilken kanna! Har varit inne på hemsidan för att få hit en, men de verkar vara slut där.Får väl ta mig till Köpenhamn.

    SvaraRadera
  2. Men åh så fin! Du råkar inte veta vad det är för märke på kannan? Gick inte att beställa via den webshopen längre tyvärr, och inte har jag vägarna till Köpenhamn heller, tusan...

    SvaraRadera