torsdag 19 maj 2011

Jag vill ha en Kille!



Eller ja, nu är ju jag väldigt lyckligt gift. Men hur kan man motstå de här godingarna? Linas kompisar Mia och Carolina ligger bakom Killarna som du kan läsa mer om i senaste numret av tidningen YourLife. På sin hemsida skriver de så här om sina Killar.

Killarna är en hyllning till de goda männen i våra liv. Killarna är sydda för hand, stoppade med kärlek och broderade med mod.
Med din Kille följer hans namn och en kort bakgrundshistoria. Varje Kille är alldeles unik. Fler Killar dyker upp hela tiden. Håll utkik!
Vi hoppas att du kommer att trivas med din Kille!

2 kommentarer:

  1. Haha, de här killarna var ju hur roliga som helst! Är det omoraliskt om man vill ha allihop? ;)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, jag vet inte, funderade också på det ;) Måste också ta upp än en gång att jag faktiskt inte riktigt förstår att du faktiskt träffade mina grannar i Paris. Världen är så liten fast den känns så stor.

    SvaraRadera