måndag 16 maj 2011

Like på våren








Igår satte jag mig på cykeln och tog finaste vägen till svåger och svägerska för att säga hej, och muta hem barnen och mannen som lekte och tittade på fotboll.
Hjälp så vackert det är ute just nu. Översta bilden är över ön Ven som jag verkligen rekommenderar er att besöka i sommar om ni är på turné runt i Sverige. Och då kan ni även stanna till i mitt fina Landskrona och bada på stranden här ovan.
I en glänta ovanför stranden hittade jag min favoritblomma "Förgät mig ej" och blev alldeles nostalgisk. Min mamma fyller år i början av juni och varje år när jag var liten plockade vi massor av de små blå blommorna och satte i stora vaser på hennes kalas. Hemskt fint.
Bilderna är tagna med kameran Hipstamatic i min iPhone. Det är en kamera som man laddar ner i Appstore och som ger effekter beroende på vilken film eller lins man köper till. Det är alltså svaret på era frågor om vad jag gör med mina bilder! Ingenting mer än att ladda ner Hipstamatic. Kram/Malin

2 kommentarer:

  1. Bilderna blir så fina, och visst har Landskrona vackra ställen..

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. Hemlängtan <3

    Puss & Kram

    SvaraRadera