lördag 28 maj 2011

Malin ♥ Martin





Här hemma håller vi just nu på att göra oss bröllopsfina. För idag gifter sig min mans halvsyster med sin Martin!
Bröllopsfesten håller de på Fredshögs Lantgård precis utanför Landskrona och igår var vi ute på den fina herrgården och tjuvkikade. I en omsorgsfullt renoverad och välplanerad gammal lada med vajande rapsfält utanför, ska vi fira brudparet hela natten lång, jag i min älskade klänning från Rodebjer (ja, vi får väl se hur länge jag håller med ögoninflammation och halsinfektion i kroppen). Det är meningen att jag och Fredrik ska vara toastmasters men med min kraxiga stämma lär det bli Fredrik som pratar mest. Något han trivs väldigt bra med!
Önskar er alla en festlig lördag och hoppas vid vädergudarna att regnet håller sig borta idag.
Kramar/Malin

1 kommentar:

  1. Vilket vackert och perfekt ställe att hålla bröllopsfest på! Hoppas det blir lyckat!

    Elina

    SvaraRadera